سخنان آیت الله نمازی در مورد فاطمه معتمد آریا

تبلیغات در سایت ما

نایس پاتوق

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 2
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 168
  • بازدید کلی : 858
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.144.9.164
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وب سایت من خوش امدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    سخنان آیت الله نمازی در مورد فاطمه معتمد آریا

    سخنان آیت الله نمازی در مورد فاطمه معتمد آریا

    سخنان آیت الله نمازی در مورد حظور فاطمه معتمد آریا در کاشان

    سخنان آیت الله نمازی در مورد عزای عمومی کاشان

    آیت الله نمازی در مورد فاطمه معتمد آریا چه گفت ؟

    خبرگزاری فارس: همگان بدانند کاشان تحمل برگزاری مجالس لهو و لعب را ندارد/ عاملین اهانت به بانوان محجبه مجازات شوند

     

    به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی امشب در جلسه تفسیر قرآن کریم با ابراز تأسف شدید از حادثه شب گذشته در این شهرستان اظهار کرد: من همواره در طول سال‌های حضور در کاشان از مسئولان شهر و نظام حمایت کرده و می‌کنم و اگر جایی گلایه وجود داشته تذکر می‌دادم اما از طرح آن در اجتماعات، سخنرانی‌ها و خطبه‌های در قالب تذکرهای عمومی پرهیز می‌کردم ولی در روز گذشته واقعه تلخی در کاشان اتفاق افتاد که ذائقه حزب‌اللهی‌ها را تلخ کرد و غصه خوردم که مگر در این شهر حساب و کتاب وجود ندارد.

    وی با اشاره به دعوت غیرقانونی از هنرپیشه زن دارای پیشینه کشف حجاب بیان کرد: چگونه یک نفر که سمتی هم ندارد در گوشه نهادی از ارشاد تهران درخواست اعزام هنرپیشه‌ای که - دارای وضعیت مناسبی نیست - به کاشان بدهد.

    امام جمعه کاشان با تأکید براینکه پس از تذکر به ما اعلام شد که این حضور کنسل شده است، گفت: شنبه‌شب در شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان با حضور مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای این شهرستان عنوان شد که این حضور منتفی است.

    نمازی تصریح کرد: پس از این جریان دیروز عصر مطلع شدم که این خانم بازیگر به همراه گروه محافظ وارد کاشان شده است.

    وی در خصوص وضعیت ظاهری این بازیگر زن عنوان کرد: آنچنان وضعیت ظاهری وی بد بوده که گویا هنگام ورود وی به خیابان تمهیداتی فراهم می‌کنند تا کسی وی را با آن وضعیت نبیند.

    عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشایعت این بازیگر زن توسط برخی افراد به داخل سالن خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مسئولان نهادهای مسئول این توجیه را داشتند که چون ایشان مجوز دارد کسی مزاحم او نشود.

    نمازی با اشاره به حضور برخی خانم‌های چادری که از قبل به مکان مراسم رفته بودند، یادآور شد: برخی مأموران کسانی که ظاهر اسلامی داشتند را از آنجا بیرون می‌کنند و حتی برخورد ناشایست با برخی بانوان محجبه صورت می‌گیرد حتی یکی از بانوان که مجبور به ترک سالن شده، آسیب دیده است.

    وی در خصوص عدم شرکت در شورای اداری امروز شهرستان اضافه کرد: من در این شورا شرکت نکردم تا آنکه استاندار اصفهان بعد از جلسه به دفترم آمد من از ایشان گلایه کردم و گفتم که این سرزمین با خون هزاران شهید استوار است و اما این چه کاری است که آقایان انجام داده‌اند.

    امام جمعه کاشان با اشاره به مطالبه جدی از استاندار در مورد این حادثه تلخ تأکید کرد: حتماً این حادثه باید مورد رسیدگی قرار گیرد و مأموران دولتی که در این قضیه و در آسیب رساندن و ضرب و شتم دخالت داشتند باید تحویل دستگاه قضایی شده و بر طبق قانون با آنها برخورد شود.

    وی تصریح کرد: اگر کسانی دیگر این رفتار را انجام می‌دادند زیاد توقعی نبود اما به هیچ عنوان دخالت کارمندان و مسئولان؛ اینهایی که به برکت خون شهدا بر این میز و صندلی‌ها تکیه زده‌اند در این قضیه پذیرفته نیست که استاندار اصفهان در این خصوص به من قول داد.

    نمازی به اشاره تصمیمش مبنی بر اعلام عزای عمومی در روز جمعه در کاشان عنوان کرد: مصیبت بزرگی است در این شهر مذهبی کهنسال، با این همه سوابق روشن صلحا و متقین و برخوردار از مردم متدین و بهره‌مند از خانواده‌های شهدا چه جوابی خواهیم داشت.

    امام جمعه کاشان تأکید کرد:‌ به مسئولان شهرستان اعلام شد با جدیت و قوت وارد عمل شده و تمام افرادی که در ضرب و شتم متدینین و خانم‌های محجبه نقش داشتند باید مجازات شوند.

    وی تصریح کرد: همگان چه آنهایی که در تهران، اصفهان و چه در شهرستان (کاشان) هستند بدانند کاشان به دلیل جایگاهی که در تشیع در طول تاریخ داشته تحمل برگزاری مجالس لهو و لعب را ندارد.

    انتهای پیام/2406/ج40/ض1002




    برچسب ها آیت الله نمازی در مورد فاطمه معتمد آریا چه گفت ؟ , سخنان آیت الله نمازی در مورد عزای عمومی کاشان , سخنان آیت الله نمازی در مورد حظور فاطمه معتمد آریا در کاشان , سخنان آیت الله نمازی در مورد فاطمه معتمد آریا ,

    اظهار نظر امام جمعه کاشان درباره معتمدآریا | بویر نیوز - خبر

    boyernews.com/.../اظهار-نظر-امام-جمعه-کاشان-درباره-مع...
    Translate this page
    3 days ago - طبق خبر سایت های محلی کاشان عده‌ای با تجمع مقابل پردیس سینمایی این شهر به حضور فاطمه معتمدآریا در این شهر اعتراض ... به گزارش آی سینما نکته جالب توجه در اتفاقات اخیر اعتراض به معتمد آریا در کاشان اظهار نظر آیت الله نمازی امام جمعه ... آیا با سخنان رئیس جمهور درباره ردصلاحیت ها مبنی بر اینکه " اگر این طور است ...

    جزئیات حمله و فحاشی به فاطمه معتمد آریا در کاشان و واکنش وی+ ...

    www.parsnaz.ir/attack-aria-fatemeh-kashani.html
    Translate this page
    2 days ago - فاطمه معتمد آریا که به همراه کارگردان و عوامل فیلم جدیدش ،یکشنبه بعدازظهر برای ... نکرد» به کاشان رفته بود مورد حمله و فحاشی تندروهای دلواپس قرار گرفت. ... برگزار شد و خانم

    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند





    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به نایس پاتوق امتیاز دهید